Průzkum vlivu pandemie na psychiku a studijní výsledky žáků
V rámci aktivity projektu EVERYDAY MATH jsme uskutečnili několik aktivit spojených s průzkumem vlivu pandemie na psychiku a studijní výsledky žáků naší školy. Během ledna jsme prostřednictvím dotazníku sbírali data, která jsme následně vyhodnotili. Odpovědělo nám 36 % všech studentů naší školy, kterým děkujeme za spolupráci. Výsledky potvrdily hypotézy, které studenti na začátku výzkumu stanovili, a sice:
Díky distančnímu vzdělávání se zvýšila efektivita vzdělávání (tento názor studentů se v mnohých případech liší od názoru učitelů).
Pandemie a distanční vzdělávání měly negativní vliv na psychiku studentů.
Výsledný graf:
Další aktivita, která proběhla v únoru byla vzájemná online prezentace výsledků průzkumu s portugalskou školou. Učitelé a studenti z dalších škol zapojených do projektu se setkání účastnili jako diváci.
V únoru byly také uskutečněny dva rozhovory na téma vlivu pandemie na psychiku a studijní výsledky žáků naší školy. První zrealizovaly studentky z 2.F s vyučujícím anglického jazyka, panem Bc. Pavlem Mládkem v anglickém jazyce. Druhý pak proběhl v českém jazyce, kdy studenti 2.F hovořili s paní ředitelkou Ing. Janou Dušejovskou.
Studenti 2.F a G. Svobodová